Dileme si nelamuriri

Simpatizant NR rog sa fiu lamurit de ce ar trebui eu sa particip la campania electorala a ARD?
Sa ajut la ce?
La repunerea in functii a acelorasi oameni ai PDL ui ?
Am crezut ca o sa schimbe ceva ARD dar se pare ca e doar un mare fass,nu am fost de acord cu intrarea NR in alianta cu PDL ,dar se pare ca cei care au creat NR nu au incredere in constructia pe care au ridicato .
Motivatia acestora precum ca e necesara unirea dreptei pentru contrcararea USLui e …….
Eu unul am crezut ca va fi un partid care va schimba modul in care se face politica in tara asta ,un partid care va promova alt fel de oameni politici ,un partid care va pune integritatea si moralitatea inaintea altor criterii si cel mai important am crezut ca e un partid care pune interesul tarii si a oamenilor ei pe primul loc dar se pare ca m-am inselat .
Poate puteam intrun final sa accept alianta cu PDL dar cand a aparut si UNPR jr iar liderii NR nimic,seful de la PDL spune ca a oferit 45 locuri pentru UNPRjr si 15 pentru PNTCD si NR si liderii NR nimic .
Asa ca eu simplu om ce sa cred ca 12 oameni sunt candidatii NR ?
Pentru 12 candidati in toata tara ar trebui ca eu sa particip la campania electorala ?
Adica NR nu are decat 12 candidati eligibili ?
Daca are mai multi cum se explica nr.mic de locuri primite pentru ca din punctul meu de vedere PDL are mai multa nevoie de NR.
Faptul ca are o stucturala teritoriala mai buna nu poate compensa imaginea foarte proasta.
Ca si concluzie astept cu mare interes ca liderii NR sa ne explice nr mic de locuri primite si mai ales de ce ar trebui un simpatizant ca mine sa participe la o campanie electorala fara miza pentru NR.
Nu mai vreau ca imaginea si asa botita a NR prin participarea alaturi de PDL si PFC(unprjr) sa amai sufere si umilinta de primiti cele cateva firmituri aruncate de acestia.
Mai bine pierzi mergand singur in alegeri,in opinia mea sunt convins ca am putea atinge pragul, dar macar ai onoarea nepata de prea multe si grave compromisuri.
Argumentul meu este unul bazat pe ce vrb oamenii din lumea reala pe ce vor acestia ai daca stiu un lucru cert acela e ca sau saturat si de partide si de politrucii actuali vor ceva nou .
Sper doar ca NR care avea aceasta imagine sa nu fi facut prea multe compromisuri si sa fi pierdut din cauza asta prea mult.
JTN Research – JTNPanel.ro

Lasă un răspuns

